Vaše náměty

Váš e-mail nebude zobrazen, slouží pouze pro možnost odpovědět Vám.
Váš návrh/FAQ bude na stránkách zobrazen po doplnění odpovědi a odsouhlasení obsahu.

Váš e-mail:
Vaše jméno:
Předmět:
Nechajte prázdne
Váš námět/FAQ:
Kontrolní kód:
  1. Dovoluji si Vám vyjádřit velké poděkování za dnešní výtečnou svíčkovou pochoutku, ale nejen za tuto, protože i v této těžké době vaříte stále chutně a zdravě ! Poděkování Vám celému kolektivu pod vedením Vaší paní vedoucí Janečkové ! Děkuji Vám a s přáním hezkého dne pro Vás s pozdravem Mgr. Rostislav Řehák


    • Dobrý den, pane Řeháku,  

      děkujeme za Vaši pochvalu.  

      Přeji hezký zbytek dne. 

      Janečková Jana, Manažerka restaurace

  2. Dobrý den, dnes, tj. 01.11.2018 jsem si ve food marketu vzala teplý těstovinový salát se zeleninou a cizrnou, recept by byl jistě chutný, pokrm byl však připraven na rostlinném tuku. Chci se zeptat, zda je nutné používat takovéto levné tuky pro jídla, která vyjdou s přílohou na porci na ca 130 - 150 Kč? Dosud jsem k Vám chodila raději než do restaurací právě pro kvalitu jídla a používání másla či olivového oleje při přípravě pokrmů...

    • Dobrý den paní Mohsová,
      děkujeme za Vaši připomínku. Při přípravě teplého těstovinového salátu se zeleninou a cizrnou jsme použili kořenící směs bylinky-máslo, které způsobilo tuto specifickou chuť. Koření už nebudeme používat.  
      Přeji hezký zbytek dne. 
      Janečková Jana, manažerka restaurace

  3. Dobrý den, nešlo by obzvláště v těchto horkých, letních měsících zvýšit počet připravovaných "lehčích" jídel? Třeba dnes 30.7. nebylo již po 11.30 hod. dostupné Vitality. Lze předpokládat, že za takto horkého počasí, budou lidé upřednostňovat lehčí jídla. Děkuji.

    • Dobrý den,
      děkujeme za Vaši připomínku. Ano, máte pravdu, dnes nám v 11,30 hodin došla Vitalita. Během minulého týdne se snížil celkový počet obědů a tím byl i nižší prodej Vitality, proto jsme dnes připravili méně porcí. Jak píšete, abychom v těchto letních měsících zvýšily počty připravovaných „ lehčích jídel“, tak si myslím, že v dnešní nabídce byly zařazeny i další taková jídla, např. kuřecí maso Jambalaya s rýží nebo studený těstovinový salát s tuňákem. Naši snahou bude co nejlépe naplánovat počet jídel, aby nedocházelo k jejich vyprodání.  

      Přeji hezký zbytek dne.  

      Janečková Jana, manažerka restaurace

  4. Dobrý den, nešlo by, aby u Vitality byl u některých obědů vyváženější poměr živin? Domnívám se, že by bylo vhodné, aby u Vitality měl oběd alespon mezi 30-40 gramů bílkovin. Třeba u dnešního gnocchi (jinak chuťově naprosto vynikajicí) bylo příliš sacharidů a málo bílkovin. Některé menu u Vitality jsou naprosto ideálně nutričně vyvážené, ale některé bohužel ne. Jinak, co se týče kvality pokrmů, tak ať u Vitality, nebo u běžných menu jsem ve většíně případů naprosto spokojen. Děkuji.

    • Dobrý den,
      děkujeme za Váš podmět k menu Vitality. Jednotlivé receptury jsou připravovány naši nutriční specialistkou, které Vaši žádost předám.  

      Přeji hezký zbytek dne.  

      Janečková Jana, manažerka restaurace

  5. Dobrý den, chodím k vám přes 20 let, jsem vcelku spokojená a nemám větší výhrady. Problém ale vidím v solení. Potřeba soli je sice individuální, ale vždy je lepší solit méně a poté dosolit. NAOPAK NELZE. Často je velice slaný (i poměrně drahý) Food market. Dnes zapečené brambory. Jídlo je nutné zapíjet vodou a to mi nevyhovuje, jinak v puse pocit štípající soli (často už jednotlivé složky jsou dost slané - dnes maso - netřeba proto solit dále). Solení není jak známo zdravé. Prosím o zvážení mého podnětu. Děkuji

    • Dobrý den paní Kliková,
      děkujeme za Vaši připomínku. Upozorním personál na snížení soli u všech připravovaných pokrmů.  

      Přeji hezký zbytek dne.  

      Janečková Jana, manažerka restaurace

  6. Dobrý den, v lednu jsem vám psal, zda by bylo vhodné místo větrání výpar okny do ulice Buzulucká používat k odsávání výpar a pachů z kuchyně komínový odsavač na dvoře Magistrátu města. Sdělila jste, že odsávání v kuchyni používáte každý den, ale bohužel nemá takový výkon, a že poptáváte firmu, která by výkon zvýšila. Chci se zeptat, zda k tomuto již došlo a s jakým výsledkem, jelikož se oproti lednu nic nezměnilo. Pach je stále intenzivní.

    • Dobrý den pane Hejtmánku,  
      děkuji za Vaši připomínku, ano jak jsem Vám slíbila, tak jsem znovu poptala firmu, bohužel se ukázalo, že odtah je již nastaven na jeho maximální výkon. Výměna celé jednotky za výkonnější a modernější je na jednání s vedením města a současně s památkáři, neboť to bude zásah do budovy. Na podzim plánujeme další „Schůzku o očekáváních“ a budu ráda když se zúčastníte a toto téma bude jako jeden z bodů ke zlepšení.

      Přeji hezký zbytek dne.  

      Janečková Jana, manažerka restaurace

  7. Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit, zda by nebylo možné mít každý den jako přílohu k dispozici grilovanou zeleninu. Je jedno, zda by byla součástí jídla nebo na grilu. Velmi by mě to potěšilo a doufám, že i další strávníky. Děkuji.

    • Dobrý den, paní Bednarčíková,
      děkujeme za Váš podmět k rozšíření denní nabídky. Grilovanou zeleninu zařadíme třikrát týdně a pokud bude žádaná, tak bychom ji připravovali každý den.
      Přeji hezký zbytek dne.
      Janečková Jana, manažerka restaurace

  8. Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit, zda by nebylo možné mít každý den jako přílohu k dispozici grilovanou zeleninu. Je jedno, zda by byla součástí jídla nebo na grilu. Velmi by mě to potěšilo a doufám, že i další strávníky. Děkuji.

    • Dobrý den, paní Bednarčíková,
      děkujeme za Váš podmět k rozšíření denní nabídky. Grilovanou zeleninu zařadíme třikrát týdně a pokud bude žádaná, tak bychom ji připravovali každý den.
      Přeji hezký zbytek dne.
      Janečková Jana, manažerka restaurace

  9. Dobrý den, prosím zvážit, zda by nebylo možné, aby v nejfrekventovanějším čase byla k dispozici i druhá pokladna. Dle příspěvků níže věřím, že teplota jídla je sice před výdejem kontrolována, ale nicméně někdy, než člověk vystojí frontu při placení, tak mu jídlo stihne zaručeně vystydnout a nepřipadá mi ideální, abych "každé druhé jídlo" musel reklamovat, nebo prosit o jeho ohřátí. Děkuji.

    • Dobrý den,
      děkujeme za Vaši připomínku. V nejfrekventovanějším čase využíváme záložní pokladnu, která je k dispozici z provozních důvodů pouze pro bezhotovostní zaměstnaneckou kartu Magistrátu. Zaměstnanci Magistrátu mají přednostní právo obsluhy dle smlouvy. Pokud nechcete čekat, prosím využijte výdejní dobu po 12,00 hodině.  

      Přeji hezký zbytek dne.  

      Janečková Jana, manažerka restaurace

  10. Protože mi není zrovna nejlépe, chtěla jsem si dát něco lehkého, tak jsem si dala plněný lilek. Vůbec to nebylo dochucené a ani tzatziky nebyly dobré - velké zklamání! Ještě že jsem si dala polévku - cibulačku, ta i když nebyla příliš teplá byla docela dobrá.

    • Dobrý den,
      mrzí nás, že jste byla nespokojená s chutí plněného lilku. Připomínku jsem předala šéfkuchaři. Doufám, že příště bude vše v pořádku. Dáme si pozor i na teplotu polévek.

      Přeji hezký zbytek dne

      Janečková Jana, manažerka restaurace

  11. Dobrý den, v poslední době mám pocit, že šetříte už úplně na všem. Dnes - 20.3.2018- jsem si za 24,- Kč koupila česnečku. Paní u výdeje mi dala 4 nebo 5 kousků šunky a asi 4 hoblinky sýra. Mám pocit, že úroveň jídel jde rapidně dolů, o velikosti porcí ani nemluvím.

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí, že jste nespokojená s velikostí porcí námi podávaných jídel. Z naší strany nedošlo k žádné změně a gramáže jídel zůstávají stále stejné. Pokud budete mít k velikosti porce jakékoliv výhrady, pokrm, prosím, reklamujte ihned u personálu na výdeji nebo kontaktujte přímo mne.

      Děkujeme za Váš podnět a přeji Vám hezký zbytek dne.

      S pozdravem,

      Janečková Jana, manažerka restaurace

  12. Dobrý den, v poslední době mám pocit, že šetříte už úplně na všem. Dnes - 20.3.2018- jsem si za 24,- Kč koupila česnečku. Paní u výdeje mi dala 4 nebo 5 kousků šunky a asi 4 hoblinky sýra. Mám pocit, že úroveň jídel jde rapidně dolů, o velikosti porcí ani nemluvím.

    • Dobrý den paní Huková,

      velice nás mrzí, že jste nespokojená s velikostí porcí námi podávaných jídel. Z naší strany nedošlo k žádné změně a gramáže jídel zůstávají stále stejné. Pokud budete mít k velikosti porce jakékoliv výhrady, pokrm, prosím, reklamujte ihned u personálu na výdeji nebo kontaktujte přímo mne.

      Děkujeme za Váš podnět a přeji Vám hezký zbytek dne.

      S pozdravem,

      Janečková Jana, manažerka restaurace

  13. Dobrý den, v poslední době mám pocit, že šetříte už úplně na všem. Dnes - 20.3.2018- jsem si za 24,- Kč koupila česnečku. Paní u výdeje mi dala 4 nebo 5 kousků šunky a asi 4 hoblinky sýra. Mám pocit, že úroveň jídel jde rapidně dolů, o velikosti porcí ani nemluvím.

    • Dobrý den paní Huková,

      velice nás mrzí, že jste nespokojená s velikostí porcí námi podávaných jídel. Z naší strany nedošlo k žádné změně a gramáže jídel zůstávají stále stejné. Pokud budete mít k velikosti porce jakékoliv výhrady, pokrm, prosím, reklamujte ihned u personálu na výdeji nebo kontaktujte přímo mne.

      Děkujeme za Váš podnět a přeji Vám hezký zbytek dne.

      S pozdravem,

      Janečková Jana, manažerka restaurace

  14. Papírové ubrousky vedle příborů, pokud si do nich otřete ústa, nebo se namočí, smrdí jako použitý WC papír! Chápu ze jsou levnější a ekologičtější než ty předchozí bílé,

    • Dobrý den,
      děkujeme za Váš postřeh. Ano, opravdu jsme změnili druh ubrousků, hlavním důvodem je velká spotřeba, která zatěžuje životní prostředí a my se jako firma snažíme chovat ekologicky. Ubrousky jsou zdravotně nezávadné, schválené k prodeji a zatím nemáme další reklamaci, nicméně reakce našich zákazníků na kvalitu ubrousků budeme i nadále monitorovat.

      S pozdravem

      Jana Janečková
      Manažer restaurace

  15. Dobré odpoledne, nerad bych tu kazil chválu níže uvedených strávníků, ovšem podávat a prezentovat v 11 hodin studená játra s "vlažnými i studenými) hranolkami (Vepřová játra na roštu, tatarská omáčka, smažené bramborové hranolky) jako oběd, není zrovna běžné, ani dobrá vizitka úrovně stravování, co se týče česnekové polévky, i tato byla bohužel jen "vlažná", uvítal bych před výdejem jídel, alespoň kontrolu jejich teploty, díky.

    • Dobrý den pane Jadrný,
      děkuji Vám za Vaši připomínku. Velice se omlouvám, že došlo k pochybení u teploty jídel. Jídla jsou každý den před zahájením výdeje v 10,15 hodin kontrolovány, jak po stránce chuťové, vzhledové a měří se i jeho teplota. Vzhledem k velmi mrazivému počasí posledních dnů, je těžší udržet danou teplotu od výdeje až k samotnénu konzumování. Zvýšili jsme teplotu jídla před vložením do výdeje. Věříme, že se daná situace už nebude opakovat.
      Přeji hezký zbytek dne.
      Janečková Jana, manažerka resturace

  16. Dobrý den, chtěl bych tímto vyjádřit velkou pochvalu pro paní vedoucí Janečkovou Janu a její kolektiv, kdy z důvodu pracovního vytížení jsem přišel na oběd v pozdním čase cca v 13:16 hodin - 1.2.2018, a s velkým povděkem a uznáním jsem přivítal skutečnost, že menu: svíčková ( výborná ) byla v plném rozsahu a s tradičně příjemnou, vstřícnou obsluhou! V minulosti se stávalo, že již tento chod byl vyprodán, dnes pochvala pro všechny, kteří navařili raději více, než méně. Děkuji Vám. Mgr. Rostislav Řehák

    • Dobrý den pane Řeháku,
      děkuji za Vaši pochvalu a přeji hezký den.
      Janečková Jana. Manažerka restaurace

  17. Dobrý den, sdílíte se mnou názor, že by bylo vhodné místo větrání výpar okny do ulice Buzulucká používat odsávání výpar a pachů z kuchyně komínovým odsavačem na dvoře Magistrátu města? Občas ani nevidím z okna přes oblak páry spojené s intenzivním pachem z kuchyně. Domnívám se, že vůně zelí, česneku či smaženého jídla nepatří do úředních kanceláří Magistrátu města, případně někdy do jeho celého pravého křídla. Děkuji za pochopení.

    • Dobrý den pane Hejtmánku,
      odsávání v kuchyni používáme každý den, ale bohužel nemá takový výkon, proto musíme k větrání používat i okna. V loňském roce jsme již provedli nějaké úpravy odsávání, ale stále je nedostačující. Opět poptám firmu, která nám provádí měsíční servis, zda by bylo možné zvýšit její výkon.
      S pozdravem
      Janečková Jana, Manažerka restaurace

  18. Dobrý den, chtěla jsem celému Vašemu kolektivu poděkovat za vynikající koprovou omáčku. Vždy, když je na jídelním lístku, tak si ji dávám a dnes byla opět vynikající!!

    • Dobrý den paní Kučerová,
      moc děkujeme.
      Přeji hezký zbytek dne.
      Janečková Jana, Manažerka restaurace

  19. Dobrý den, nebylo by možné zařadit do denní nabídky i kvalitní vegetariánská jídla? Děkuji

    • Dobrý den paní Bednářová,
      děkujeme za Vaši připomínku. Prosím o upřesnění 
      co si  představujete pod pojmem ,, kvalitní vegetariánská jídla,, . Myslíte více zeleninových nebo Vám naše vegetariánská jídla nuechutnají. Ten pojem je velice široký. Jestli Vás mohu poprosit o konkrétnější informaci, aby jsme věděli na co se máme zaměřit.
      Děkuji a přeji hezký zbytek dne.
      Janečková Jana, Manažerka restaurace

  20. Dobrý den, chtěl bych vyjádřit poděkování za jídla dnů: 8. a 9.11. - výpečky, bramborové špalíčky, španělský ptáček s rýží ( též polévky česneková a hrstková ). Obě jídla výborná, jako též výborná nabídka menu z několika jídel na každý den! K opačným názorům škoda slov, doporučení- nechť se tedy stravují v jiném zařízení tomuto určeném. Dle mého názoru si bezproblémů každý vybere z kvalitní nabídky nabízených pokrmů! Mgr. Rostislav Řehák

    • Dobrý den pene Řeháku,
      moc děkujeme.
      Přeji hezký zbytek dne.
      Janečková Jana, Manažerka restaurace

  21. Dobrý den, v posledních měsících došlo k rapidnímu poklesu kvality obědových menu. Porce jsou mnohdy nehorázně malé. Člověk má dojem, že se jídla nevaří, ale jen ohřívají z konzervovaných surovin, dojem nabývá na přesvědčení, když v mnoha jídlech, kde by to nikdo neočekával (byla-li by vařena ze syrových produktů) jsou např. siřičitany a tomu podobné chemikálie. Jdou informace, že strávníci mají často zažívací potíže (pálení žáhy a pod.). O polévkách snad ani nemluvě, vývary jsou chemické chuti, svačinové mnohdy téměř tzv. "šlichta", samá mouka nebo škrob. Chybí-li kuchařský personál, zvažte, zda by stálo za to upravit v nabídce množství, ale kvalitu jídel stavět na první místo. Nakonec Pohlreichovo pravidlo jasně vystihuje fakt, že raději méně jídel, ale kvalitních a chutných, než popsaný jídelní lístek, jak jízdní řád, avšak vše nic moc, nebo dokonce nic... Prosím, zvyšte kvalitu, děkuji letitý strávník

    • Dobrý den,
      děkujeme za Vaši připomínku. Naopak za poslední měsíce máme vyšší počet prodaných porcí. Velice nás mrzí vaše představa, že naše pokrmy jsou připravovány z konzerv, polotovarů a sypkých směsí. Vše vaříme od základu, maso používáme chlazené, pokrmy z mletého masa si meleme sami. Pokud máte zájem kontaktujte mě (manažera restaurace), ráda Vám předložím naše receptury. Nezaznamenali jsme žádnou připomínku ani stížnost na zažívací potíže. Bezpečnost našich zákazníků je pro nás na prvním místě a pokud by se vysktl nějaký podložený problém tohoto charakteru, máme uchovány vzorky pokrmů a jsme připraveni je odeslat na rozbor. Sortiment máme smluvně stanovený s Magistrátem města. Ano máte pravdu řešili jsme připomínku k více zahuštěným polévkám, nyní se snažíme o snížení množství mouky (škrob do polévek nepoužíváme).
      S pozdravem, Janečková Jana, manažerka restaurace

  22. Dobrý den, nebylo by možné připravovat větší množství sladkých jídel? Chodíme na oběd ve 12.15 (všichni nemůžeme přece chodit v 11.30) a pravidelně se stává, že vdolky (např. dnes) nebo dukátové buchtičky (např. minulý týden) už nejsou. Myslím, že se dá předpokládat, že tato jídla jsou žádaná, mnozí si je kupují i domů a bylo by potřeba napéct jich více.

    • Dobrý den paní Struhová,
      omoluvám se za vyprodaná sladká jídla. Množství porcí
      navýšíme.
      Přeji hezký den. Janečková Jana, Manažerka restaurace

  23. Dobrý den, dnes jsem objevila v nabídce nový zeleninový salát, a to s pršutem a grilovanými žampiony. Velice mě nadchnul a ani chuť nezklamala. Byl výborný. Chci Vám poděkovat, že se snažíte obohacovat pestrou nabídku jídel.

    • Dobrý den paní Králová,
      moc děkujeme za pochvalu.
      Janečková Jana, manažerka restaurace

  24. Dobrý den, nešlo by, aby u pečiva byly namísto igelitových sáčků, sáčky papírové? Přeci jenom pokud nechci pečivo sníst hned, tak nechávat ho v igelitovém sáčku je nejhorší možnost. V papírovém sáčku vydrží jako čerstvé mnohem déle. Děkuji.

    • Dobrý den,
      u pečiva již papírové sáčky jsou.

      S pozdravem

      Janečková Jana, Manažerka restaurace

  25. Dobrý den, chtěla jsem Vašemu celému kuchařskému týmu poděkovat za vaše výborná jídla hlavně Vitality, která pro nás denně vaříte. Jsou velmi chutná,výborně ochucená. Pokud by bylo možno, uvítala bych recepty Vitality veřejně uvedené. Děkuji mnohokrát

    • Dobrý den paní Čvančarová,
      moc děkujeme za pochvalu. Váš námět na zveřejnění receptur Vitality předám na naše marketingové oddělení, které spravuje naše internetové stránky.
      Přeji hezký den.
      Janečková Jana, Manažerka restaurace

  26. Dobrý den, chtěl bych Vám velmi poděkovat za dnešní oběd - semolínové těstoviny, rajská a masové kuličky. Velmi chutné, výborná chuť, kvalita nejvyšší úrovně, velká spokojenost. Vaříte výborně i jiná jídla, pochvala pro celý Váš kolektiv! Ještě jednou děkuji, jsem Vám s pozdravem.

    • Dobrý den,
      moc děkujeme.
      S pozdravem
      Janečková Jana, Manažerka restaurace

  27. Dobrý den, stále v jídelně nacházím špinavé skleničky na čaj. Nacházejí se v nich nespláchnuté zbytky jídla a když si skleničku před nalitím nápoje utřu ubrouskem, tak je hnědý. Nešlo by skleničky mýt v myčce samostatně nebo s oplachem navíc?

    • Dobrý den,
      omlouvám se za čistotu skleniček na čaj. Máme pouze dvě myčky na nádobí, proto nemůžeme v jedné mýt jenom skleničky. V myčkách umýváme talíře, misky od polévek, od salátů, příbory a táci.  Vyzkoušíme nádobí rozdělit na skleničky a příbory a ve druhé zbytek. Jejich čistotu budu denně kontrolovat. Pokud by problém přetrvával budu kontaktovat odbornou firmu, která nám provádí konrolu a servis myček.
      Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
      Janečková Jana, Manažerka restaurace

  28. Dobrý den, dnes jsem si koupila vaši tuňákovou pomazánku, ale místo tuňáková by se měla jmenovat cibulová. S tou co jste dělávali dříve, nemá tato nic společného a to jste jí ještě zdražili. Přišlo mi, že koušu jen samou cibuli. S pozdravem Zelenková Dana

    • Dobrý den paní Zelenková,
      omlouvám se za kvalitu tuňákové pomazánky. S personálem jsme upravili množství surovin, kde jsme snížili množství cibule. Prosím Vás, aby jste se obrátila na paní pokladní, která Vám vrátí peníze nebo si můžete vybrat náhradní salát.
      Děkuji a přeji hezký den.
      Janečková Jana, Manažerka restaurace

  29. Dobrý den, mohlo by být v době postní na výběr alespoň jedno bezmasé jídlo? Alespoň salát, do kterého není opět přidáno maso tak jako dnes. Možná by to uvítali i vegetariáni. Děkuji

    • Dobrý den,
      zařadíme každý den bezmasé jídlo a naši snahou bude, aby bylo k dispozici až do konce výdeje.
      Janečková Jańa, Manažerka restaurace

  30. Dobrý den, se službami, které nabízíte jsem víceméně spokojená, jednou je to lepší jednou horší, někdy je lepší výběr někdy žádný, ale co mě teda upřímně dost vadí je pečivo v odpoledních hodinách, myslím si, že je určitě jiný způsob jak pečivo z rána skladovat, aby si zákazník na něm odpoledne nevylámal zuby. Děkuji

    • Dobrý den, děkuji Vám za připomínku ke kvalitě odpoledního pečiva. S paní pokladní budeme kontrolovat jeho čerstvost a doplňovat rozpékaným pečivem, které je připravováno přímo u  nás na provoze. Přeji hezký den. Janečková Jana, Manažerka restaurace

  31. Dobrý den, bylo by možné uvádět hodnoty (Kal, bílkoviny, sacharidy, tuky...)vitality menu i na internetu a nejen na tabulce u výdeje jídla? děkuji

    • Dobrý den paní Bednářová,
      na internetu budu nově uvádět energetickou hodnotu Vitality. Váš námět o rozšíření dalších údajů předám na naše marketingové oddělení, které se o naše inetrnetové stránky stará.
      Děkuji a přeji hezký den.
      Janečková Jana, manažerka restaurace

  32. Dnes se oběd opravdu nepovedl. Nevím jestli kuchař ochutnal brambory, které jste podávali k řízku, ale bylo to něco strašného. Názor mělo asi zřejmě více lidí neboť bylo vidět, že je všichni odnášeli. Domnívám se, že za 93 Kč bychom mohli dostat alespoň kvalitní a chutné jídlo, zejména, když v okolí magistrátu je několik restaurací, kde nám jídlo přinesou na stůl dnes již zpravidla i s polévkou v ceně, která je obdobná jako zde. Dnešní brambory, v minulosti opakovaně spálené maso, které bylo nakrájené do jídla, místo uzeniny nejlevnější párek, který maso neviděl a podobné prohřešky, tak to si myslím, že si opravdu nezasloužíme.

    • Dobrý den pane Mackerle, děkuji Vám za připomínku. Je mi líto, že Vám nechutnalo. Vaši připomínku jsem ihned řešila s naším dodavatelem brambor a nabídli mně jinou odrudu, kterou nám dnes dodávají. Pokud budete mít příště jakékoli pochybnosti ohledně chuti nabízeného jídla, obraťte se prosím na mě nebo na obsluhující personál. Děkuji za pochopení a přeji hezký den. Janečková Jana, Manažerka restaurace

  33. Dobrý den, bylo by možné do nabídky k plněné bramborové roládě s uzeným dát na výběr zelí nebo špenát? Děkuji

    • Dobrý den,
      dnes jsme k plněné bramborové roládě zařadili zelí i špenát a budeme ho tam zařazovat i v příští nabídce.
      Janečková Jana

  34. Dobrý den, po poslední úpravě restaurace Sodexo, je zásadně prodloužena doba pro zaplacení a strávníci se mezi sebou pletou. Chtěl bych Vás požádat, zda nezvážíte možnost, vrátit se k původnímu stavu rozvržení restaurace. Děkuji s pozdravem Miroslav Gaj

    • Dobrý den,
      děkujeme za Vaši reakci k novému výdeji. K úplně původnímu stavu se zatím vracet nebudeme, ale některé změny vrátíme do původního stavu.
      Janečková Jana

  35. Dobrý den Chodíme na oběd do jídelny magistrátu téměř denně. Zvažovali jsme jestli by nebylo možné nějak přestavět teplý bufet a studený bufet (saláty). Tím jak je vše umístěno v rohu stačí jeden člověk, který si nabírá např. jídlo i salát a celý prostor tak nechtěně uzavře. Prosím zkuste se v zájmu urychlení zamyslet jestli by to nešlo nějak přestavět. Děkujeme pracovníci magistrátu

    • Dobrý den,
      děkuji za Váš názor k rozmístění teplého a studeného bufetu na jídelně. Chystáme nějaké menší úpravy u výdeje, tak Váš návrh předám k projednání.
      Janečková Jana, manažerka restaurace

  36. Dobrý den, dnes 22.7. jsme šly s kolegyní na oběd v 11,45 hodin. V uvedenou hodinu byla z 5 jídel k dispozici 3 a nebyl ani studený talíř. Vzhledem k tomu, že máme nastavené úřední hodiny a nemůžeme si dojít na oběd, kdy se nám chce, prosím o sdělení, zda není možné zajistit aspoň pro zaměstnance MMHK s pevně danými úředními hodinami, aby si mohli vybrat z kompletní nabídky. Děkuji za odpověď D. Pacholíková, odbor dopravy

    • Dobrý den,
      nejdříve bych se chtěla omluvit za nízký výběr jídel dne 22.7. Každý den vaříme z čerstvých chlazených surovin, nepoužíváme žádné polotovary a proto se nám občas stane, že množství porcí neodhadneme a jídlo nelze dovařit. Naši snahou je, aby nabízená jídla byla v prodeji co nejdéle. Nejméně porcí se váří u menu Vitality, kdy si někteří zaměstnanci magistrátu jídlo i rezervují. Pokud by jste chtěli mít jistotu, aby nabízené jídlo bylo k dispozici i v pozdějších hodinách výdeje, můžete zavolat na jídelnu - klapka 677 a mi Vám menu rádi uschováme.
       
      Janečková Jana, manažerka restaurace

  37. Dobrý den, dala jsem si dvakrát gnochi smetanové se zeleninou a kuř. masem, které máte v doplňkovém sortimentu a v obou případech byly pekelně přesolené :(, sůl štípe v ústech a je nutné to zapíjet vodou. Je to škoda, jinak by to bylo opravdu vynikající jídlo, noky mají výbornou konzistenci. Výrobcům prosím toto sdělit. Nedosolené jídlo je možné dosolit, ale s přesoleným nic nenaděláte. Děkuji za pochopení.

    • Dobrý den,
      děkujeme za Váši připomínku a omlouváme se za přesolené noky.
      Personál, který daný pokrm připravuje jsem upozornila, aby množství soli při přípravě snížil.
      S pozdravem,
      Janečková Jana, manažerka restaurace
       
       

  38. Dobrý den, především bych chtěla vyslovit velkou spokojenost s nabídkou jídel, jejich úpravou, pestrostí i chutí a také se vstřícnou obsluhou. Oceňuji i možnost výběru příloh a možnost výběru vlastního "menu" z baru. Můj námět : prosím o zvážení, zda by bylo možné uvádět u všech jídel z menu i z baru jejich průměrnou výživovou hodnotu včetně kJ ( u jídel z baru ve váze 100g)a dále, zda by bylo možné uvádět nabídku jídel z "baru" již u vchodu do jídelny (tj. ve vitrině s menu). Děkuji.

    • Dobrý den,
      děkujeme za Vaši příjemnou zprávu. Otázku výživových hodnot jsem konzultovala s naši nutriční specialistkou, ale v současné době nejsme schopni je uvádět z důvodu širokého nabízeného sortimentu. Nyní je máme uvedené pouze u menu Vitality. Naši snahou bude tento sortiment s uvedenými výživovými hodnotami rozšířit. Nabídku jídel z ,, baru" budeme uvádět již u vchodu.
      Děkuji.
      Janečková Jana

  39. Dobrý den, chodím tak 1-2 týdně k vám na oběd a většinou jsem byla spokojená ale toto pondělí 17.2. jsem si dala jen polévku (neměla jsem velký hlad). Měla to být bramboračka ale byl to jen bílý krém bez brambor, bez hub, jen sem tam kousek mrkve, neslané a s divou pachutí! Ochutnal to od vás vůbec někdo? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Novotná M. P.S. stránky máte pěkné!

    • Dobrý den,
      zařadili jsme do nabídky bramborovou polévku, která má v normě pouze brambory a zeleninu. Jelikož není u zákazníků moc oblíbená, už ji do jídelního lístku zařazovat nebudu  a nahradím ji klasickou bramborovo polévkou s houbami. V normě navýšíme i množství brambor a zeleniny. Děkuji za pochvalu za naše stránky.
      Janečková Jana

  40. Dobrý den, rád bych vás požádal o zpřístupnění názorů k jednotlivým jídlům v jídelníčku. Rád vám pomohu zlepšovat vaše služby svým názorem, ale naoplátku bych chtěl znát názor i ostatních (samozřejmě bez jakékoli identifikace autora). Děkuji

    • odpověď emailem

  41. Dobrý den, rád bych vás požádal o zpřístupnění názorů k jednotlivým jídlům v jídelníčku. Rád vám pomohu zlepšovat vaše služby svým názorem, ale naoplátku bych chtěl znát názor i ostatních (samozřejmě bez jakékoli identifikace autora). Děkuji

    • odpověď emailem

Novinky

Balance

balance-cz-jpg_24-04-2017_15-27-09.jpg
I v klasické kuchyni je mnoho receptur, které Vás tolik nezatíží.

Vitality

vitality_a_balance_cz-002-jpg_25-04-2017_16-15-31.jpg
Pokrmy z čerstvých surovin ve skvělé gastronomické úpravě pro ty, kteří vyhledávají ..

Zákaznická linka

obalka-jpg_15-05-2014_16-24-04.jpg
Využijte komunikační knihu a sdělte nám svůj názor.

Polévky bez přidaného glutamátu

pixmac000013365633-jpg_20-03-2012_09-47-19.jpg
Sodexo nabízí polévky bez přidaných glutamátů.

Kontakty a provozní doba

Manažer restaurace

Jana Janečková

T: 471000711
E: provoz.mmhradec.fms.cz@sodexo.com

Provozní doba

pondělí, středa7:00 – 16:30
úterý, čtvrtek, pátek7:00 – 14:00
prodej menu10:30 – 13:15
Od 25.5.KANTÝNA OTEVŘENA PONDĚLÍ - PÁTEK7:00 – 14:00

Naše recepty a zajímavosti

Žádný/á recept/zajímavost není k dispozici.